یکی از راههای نفوذ عرفانهای کاذب و تبلیغاتی آنها، القاء تردید و شبهه افکنی است، چون تا زمانی که مردم نسبت به اعتقادات خود محکم باشند، راهی برای نفوذ عقاید جعلی وجود ندارد، به همین دلیل سعی در انداختن شک و تردید در افکار و عقاید مخاطبین خود، در زمینه اعتقاداتشان می کنند و از این آب گل آلود ماهی خود را صید می کنند.معبرسايبري دفاع,عرفان هاي نوظهور,فرقه هاي ضاله,شيطان پرستي,شيطان پرستي درايران,نمادهاي شيطان پرستي,عرفان کیهانی,اوشو,اکنکار,سرخپوستی,رام الله,پائولو کوئیلو,دالایی لاما,